Warmtemeter

Wat doet u met de visitekaartjes die u zojuist heeft ontvangen? In uw jaszak, in het daarvoor bestemde mapje of in uw bureaula? En wanneer voert u ze dan in in het CRM-systeem? Een goed relatiebestand draagt bij aan de groei van uw bedrijf, wist u dat?

Maar vaak zijn de gegevens op een visitekaartje niet helemaal volledig; een postadres kan ontbreken, uit de bedrijfsnaam is niet duidelijk of het een NV, BV of andere rechtsvorm betreft. Zijn de telefoonnummers op het kaartje rechtstreeks of zijn het juist de algemene nummers?

Wel allemaal belangrijke informatie als u later contact met deze prospect wilt gaan zoeken.

U heeft gelijk, het is een hele klus en kost veel tijd! Maar uw CRM-systeem is goud waard, dus u moet er ook goed voor zorgen!

Tekst Company helpt u daarbij graag!

Tips:

  1. De warmtemeter: geef op een visitekaartje aan, hoe warm/koud een contact is. Geef bijvoorbeeld een heel warm contact een 5 en een koud contact een 1. Dit is later erg handig bij acquisitie!
  2. Geef op het visitekaartje aan of het een man/vrouw is. Met alleen voorletters kunt u dat later niet meer zien.
  3. Laat uw visitekaartjes digitaliseren/scannen.



TEKST COMPANY

Marie-José Smedeman
Joh. van Vlaanderenstraat 33
5706 MB HELMOND

06-24715891
mail@tekstcompany.nl